hej denise
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
ja, men min faster er uddannet pædagog på en skole, hvor hun snakker med børn om deres problemer, osv, så hun er vandt til det, og jeg skal ikke gå til psykolog, det har jeg gjort en gang, og han ville hele tiden snakke om det der skete da jeg var 4, og det var os en mand, og det hjælper ikk, at gå til psykolog.....
knus me...

Svar:
Hej Me
Du skal endelig blive ved med at snakke med din faster. Det er godt, at du har en, som du kan snakke med! Du skriver, at du stadig har det skidt. Jeg synes, at du skal snakke med din faster om, hvordan du evt. kan få mere hjælp.
Hvis du har brug for at snakke, er du altid velkommen i chatten. Jeg tror, at du vil få mere ud af en samtale med en rådgiver i chatten, end du får af svarene i brevkassen.
Held og lykke med det hele.
Hilsen Denise