hej denise
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej denise,
nu kan jeg ikke holde det ud mere, det med skolen, jeg har rised i mig selv igen på grund af det, jeg kan ikke mere nu, og jeg har fundet en at snakke med om de ting også det der skete da jeg var 4, det er min faster hun er pædagog på en skole hvor hun snakker med børn om problemer så hun er vandt til det.... men jeg kan ikk mere nu?? knuss me...

Svar:
Hej Me
Jeg er glad for at høre, at du er begyndt at snakke med din faster. Det er godt, at du har fundet en som du kan snakke med - og det er rigtig godt, at hun har erfaring med at snakke med børn om problemer.
Du skriver, at det bliver ved med at være svært. Det er vigtigt, at du fortæller din faster, hvordan du har det - også når du har det skidt og ridser i dig selv. Hvis hun ved, hvordan du har det, kan hun bedre hjælpe dig.
Det kan være svært at stoppe med skære i sig selv. Specielt når man har det skidt.
Det kan måske være en god idé, hvis du snakker med din læge om, hvordan du har det. Lægen kan så vurderer om du får den hjælp du har brug for. Tror du, at du kan snakke med din faster om det?
Det er vigtigt, at du bliver ved med at fortælle din faster, hvordan du har det! At du er ærlig over for hende, når du har det skidt. Hun kan bedst hjælpe dig, hvis hun ved, hvordan du har det.
Mange hilsner
Denise