Hej

brevkassespørgsmål

Hej

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej undskyld det lidt dumme spørgsmål, men hvem er hvem på billederne. Det bare altid godt at vide synes jeg. Og tak for en dejlig brevkasse

Svar:

Hej du!

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide hvem der er hvem - så du kan sætte ansigt på den, som besvarer dit spørgsmål.

Jeg (Marianne) sidder i øverste venstre hjørne ved siden af Kristine, mens det er Cheva forneden til venstre og sidst med ikke mindst vores mandlige brevkasseredaktør Erroll nederst til højre.

Venlig hilsen
Marianne