har jeg dummet mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
jeg var til klasse fest i 8 klasse og hade en kærste og den der pige jeg ville have var med til den fest og jeg kig lidt med hinde og så kom min kærste og slog op med mig er det min fejl eller? ;( hjelp mig tak

Svar:
Hej med dig
Det er svært for mig at sige om det var din fejl - men jeg tænker at hvis du er vild med en anden pige end hende du var kærester med, er det måske helt okay, at I ikke længere er kærester? Måske vil du også hellere være kærester med hende den anden?
Og hvis din ekskæreste godt kunne se på dig, at du var mere vild med hende den anden, synes jeg det er forståeligt at hun slog op. Ville du ikke også gøre det, hvis du kunne se at din kæreste var mere vild med en anden?
Held og lykke med den af pigerne du helst vil være kærester med :)
Kærlig hilsen Heidi