Han skriver ikke efter vi havde sex

brevkassespørgsmål

Han skriver ikke efter vi havde sex

brevkassespørgsmål af
Ella
17 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Hej.

Jeg har skrevet med denne fyr on/off i ca. 4 år. I de 4 år vi har skrevet sammen har været på snap og besked, og til at starte med var vi ikke særlig gamle, så vi synes det var spændende at skrive sammen. Vi skrev meget kærligt til hinanden og FaceTimet næsten hele tiden det første år og vi var fast besluttet på at vi skulle mødes - problemet var bare at han boede 1 time kørsel væk (vi var ca. 14 år). Jo ældre vi blev jo mere skrev vi frækt sammen - men dog stadig sødt og romantisk... vi var stadig fast besluttet på at mødes, men har aldrig lykkes. Men nu efter 4 år mødtes vi endelig, da vi begge var på Roskilde festival. Jeg tog springet og spurgte om han var klar på at mødes en aften. Han svarede hurtigt tilbage at han var på. Han kom hen til mit telt og vi lå og snakkede i noget tid - det hele føltes så naturligt. Det endte med at vi havde sex og da det var min første gang, var han virkelig sød og spurgte ind til om jeg var okay osv. Da vi var færdige skrev min veninde at hun var på vej tilbage til vores telt og derfor måtte jeg sige til ham at han måtte gå - vi lå ellers var faldet i søvn i hinandens arme. Men hele mit dilemma er at han ikke har skrevet eller ringet efter den nat og der er nu gået 2 dage. Skal jeg skrive til ham eller bare lad det ligge?

Det skal lige siges at vi havde ubeskyttet sex (har taget fortrydelsespille) og i de 4 år har vi også haft andre kortvarige flirt/kærester

Hilsen den forvirret pige

Svar:

Kære du

Det lyder som om du både har haft en god og noget frustrerende oplevelse, og jeg kan godt forstå du er meget i tvivl lige nu.

Du spørger om du skal skrive til ham eller bare lade det ligge? Hvad har du lyst til. Vil du gerne se ham igen? Vil du gerne mere?

Hvis du egentlig gerne vil se ham igen, synes jeg da afgjort du skal kontakte ham.
Jeg kan godt forstå du er blevet i tvivl efter at han ikke har kontaktet dig. Men omvendt, du har jo heller ikke kontakte ham. Det kan være han sidder på præcis samme måde og tænker over om han mon skal tage kontakt, og hvad det betyder at du ikke har gjort det?

Jeg kan godt forstå du måtte bede ham om at gå fra teltet, men samtidig kan han have tolket det som om du ikke ønskede ham der? Måske er det derfor han ikke har skrevet?

Så altså. Hvis du vil noget med ham, synes jeg du skal tage initiativet. Skriv til ham og se hvad der sker. Hvis det giver mening kan du måske skrive hvordan du har haft det med jeres oplevelse på Roskilde. At I havde sex, at i lå sammen, og at du følte du blev nødt til at bede ham gå. Skriv hvad du tænker og føler om det hele og sig det lige ud hvis du vil se ham igen. Jo mere ærlig og ligefrem du tør være, jo større chance er der for at han også tør.

Nu ved jeg ikke om du ønsker kontakt med ham mere, men det fornemmer jeg du gør? Hvis jeg fornemmer rigtig håber jeg du tager chancen, og at det lykkes at mødes igen :)

Held og lykke med det
Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål