Håbløst forelsket i min lære....

brevkassespørgsmål

Håbløst forelsket i min lære....

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej! Jeg er en pige, som er håbløst forelsket i min lære. Jeg har aldrig været forelsket i en lære før, da jeg ikke er til ældre mænd, men denne her lære er trods alt kun 23 år, dvs han er meget ung. Han har arbejdet på min skole i over et år nu, så jeg har set rimlig meget til ham. Jeg er en pige, som kun kan få følelser for drenge der er et par år ældre end mig, da jeg selv er moden, så jeg ved, at selv hvis han ikke havde været min lære, og jeg bare kendte ham uden for skolen, så ville jeg blive forelsket i ham, fordi han lige er min type... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere, for han er virkelig det eneste jeg tænker på, og når jeg er i skole, gør jeg alt for at møde ham, for når jeg ikke ser ham, så bliver jeg trist. Jeg kan ikke snakke med nogle veninder om det, de ved jeg synes at han er charmerende osv, men jeg har aldrig turde indrømme at jeg er forelsket i ham, for jeg er sikker på at de ikke ville kunne forstå det. Jeg har prøvet og søge på nettet i et stykke tid nu, for at se om nogen har det samme problem som mig. Det er der mange der har, men problemet er, at det er nogle ældre lære som de bliver forelsket i, altså mænd over 30'erne, så det er ikke helt det samme, fordi min 23 årige lære er trods alt en meget ung mand. Jeg har haft det sådan i et stykke tid nu, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Efter juleferien, så arbejder han ikke på min skole mere, og jeg ved at jeg ville komme til at hade det inderligt og være virkelig trist. Så jeg overvejer, at kontakte ham efter at han er stoppet på min skole, det er nok bedst. For hvis jeg ikke får kontakten med ham, når han er stoppet, så ved jeg at jeg ville blive rigtig deprimeret, og ville ikke kunne koncentrere mig om min skolegang, så forelsket er jeg... Synes du, at det er en god idé, at jeg kontakter ham? Jeg håber virkelig, at i vil hjælpe mig, for jeg kan ikke få hjælp andre steder :( PS. der er en fin bølgelængde imellem os, og vi har det virkelig godt sammen. Han sender mig de sødeste smil, og prøver altid at snakke til mig, og kigger på mig. Så derfor vil jeg gøre noget ved det, fordi jeg er sikker på, at han også er intresseret... Problemet er bare, om jeg tør kontakte ham, fordi jeg er en genert type. Hjælp mig please, jeg ville blive så overlykkelig hvis nogen ville forstå mig!! Knus den håbløse forelsket pige.

Svar:

 Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen Klar, parat, teenageliv hvor de er eksperter i spørgsmål omkring forelskelse...også i lærere.

Du kan finde svar her indenfor en uges tid.

Mvh. Niels-Christian