Gnisten i et forhold, er væk?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa.
Jeg er en dreng på de 13, med den dejligste kæreste.
Men, som tingene står til lige nu, ja, så kunne det gå bedre mellem hende og mig.
Hun mener at gnisten er væk i forholdet..
Og, jeg prøver alt, men føler dog også lidt, hun vil af med mig?
Nogle gode råd som kunne rette op på dette?
Tak & håb fra D.

Svar:
Kære D.
Du skriver, at du har den dejligste kæreste. Men som du selv har opdaget er kærlighed ikke altid lige let.
Jeg synes, at du skal snakke med din kæreste om det.
Du skriver, at du prøver alt, men føler, at hun vil af med dig.
Spørg hende, hvad hun synes hun savner, siden hun føler, at gnisten er væk, og hvad I kan gøre.
At tale ærligt om tingene er det bedste fundament for et godt og kærligt forhold, synes jeg.
Så har I mulighed for at ændre tingene, så de bliver bedre.
Har du brug for at snakke mere om det, og gerne vil øve dig i, hvordan du skal snakke med hende, så er du altid velkommen til at logge ind på vores ChatRådgivning og få en snak med en rådgiver.
De bedste ønsker
Loa
[Tilbage]