føler mig lidt udnyttet og øv..
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
kære cyberhus håber det er okay at jeg skriver til jer har en situation jeg gerne vil skrive ned fordi det fylder meget i mit hoved.. har chattet med den her dreng på 18 i et stykke tid også aftale vi at mødes og vi har allerede fået følelser for hinanden og har sagt vi er forelskede i hinanden og han kalder mig skat. Jeg tager så ud og besøger ham og vi sidder sammen og ser x factor og han holder om mig og vi kysser lidt og han nusser mig og kysser mig i håret og hvisker hvor dejlig jeg er og at han er så vildt forelsket i mig hele tiden og han er virkelig dejlig. Vi smider tøjet og hygger os lidt i sengen men vi har ikke sex og vi sover sammen og jeg syntes han er rigtig dejlig. Lørdag er hans venner på besøg og de spiller playstation tit men han kommer os hen til mig og kysser mig og vi ligger os sammen i sengen igen og han forsøger selvfølgelig at tage mit tøj af men jeg vil gerne og vi hygger os igen og han hvisker hele tiden hvor skøn og dejlig og perfekt jeg er og at han vil gøre alt for mig, men så om aftenen bliver han pludselig mærkelig da hans venner går og siger, at han syntes jeg er rigtig sød, men at han nok aldrig bliver rigtigt forelsket i mig også vil han hellere stoppe det nu :/ også sidder jeg der og føler mig dum og udnyttet og forstår det ikke ......

Svar:
Hej
Ved du hvad! - Jeg kan godt forstå du føler udnyttet som du siger, for det er faktisk også den tanke jeg får når jeg læser om det forløb du beskriver. Jeg ved godt at det ikke er særlig fedt at jeg siger det til dig, for det gør selvfølgelig ondt når du har følelser for ham.
Nu kender jeg ham jo ikke, så jeg kan derfor ikke vide om han reelt set har udnyttet dig, men jeg synes godt nok at nogle af de episoder du fortæller om med ham lyder mystiske.
For det første, så forstår jeg ikke at han vil tage dit tøj af mv når hans venner er på besøg.
For det andet, så hænger det ikke sammen at han det ene øjeblik overdænger dig med alle de flotte ord om guld og grønne skove - og så det næste øjeblik vil han hellere stoppe.
Det er jo rigtig fantastisk at man kan chatte og møde nye mennesker på dèn måde og det er på mange måder rigtig posivt og sjovt  - men min mening er at man skal passe på med at "forelske" sig i en person som man kun kender bag skærmen. Når man møder hinanden rent fysisk efter at have chattet et stykke tid, er det jo en ny situation og derfor synes jeg man skal tage sig god tid til at lære hinanden at kende uden at smide tøj osv. Så er der nemlig større sandsynlighed for at finde ud af om der er bund i alle de ting man har chattet om.
Selvom det har været en øv oplevelse med denne dreng, så synes jeg det er fedt at du kunne mærke at hov.... der er vist noget galt her !! - Og hvis du får en følelse af at blive udnyttet en anden gang  - så lyt endelig til den :))
Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke og pas godt på dig selv! Tak fordi du skrev herind :)
Kh Denise