Følelserne er ustyrlig
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Heeej jeg er blevet dybt forelsket i bill kaulitz fra toko hotel jeg er blevet punker for hans skyld fordi han også selv er punker, men jeg føler at jeg elsker ham hvordan kan jeg kontakte ham privat tror du??

Svar:
Hejsa Bill-fan
At have et stort idol og være en super fan kan somme tider godt forveksles med en rigtig forelskelse. Følelserne i maven er på samme måde, og man kan næsten ikke få nok af idolet. At man dyrker et idol er helt normalt i teenage-årene. Som regel munder det stiller ud med tiden, og man får et andet forhold til det.
Bill fra Tokio Hotel har rigtigt mange fans og rigtigt mange piger, som godt kan lide ham og hans udseende. Bill er dog også en privat person, som ikke nødvendigvis er den Bill, som man ser i tv.
Den private Bill forsøger at have et så normalt liv som muligt, når han ikke er på tv eller til koncerter, og det er derfor nødvendigt for ham ikke hele tiden at blive kontaktet af sine fans. Derfor vælger de fleste stjerner at have hemmelige numre og hemmelige adresser, og jeg tror derfor ikke, at du kan kontakte ham privat.
Måske kan du skrive til Bill?s fanklub i stedet for?
Held og lykke med det.
Hilsner fra Line