Fuck nu af!

brevkassespørgsmål

Fuck nu af!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hvad sker der for alle snakker om deres fucking problemer hele tiden?! Kan de da forhelvede ikke holde kæft! Jeg gider ikke høre på alle andres lort! Jeg gider ikke høre på nogle..de venner som jeg IKKE har, min fucking mor, min fucking familie! Jeg er dyreplager, jeg glemmer at fodre min kanin..hvad gør man ved det...DØR!

Svar:

Hej Anonym

Nogle gange kan det godt være svært og måske også irriterende at høre på andre menneskers problemer. Specielt hvis man selv har det svært og har nogle ting man har brug for at snakke om.

Selvom det kan være svært, synes jeg det er rigtig godt at mennesker der har problemer prøver at snakke om dem. FOr jeg er sikker på at det er den bedste måde at komme af med sine problemer på...at fortæle om det, så man kan få hjælp til at få det bedre.

Jeg ved ikke om du har noget du har brug for at snakke om, men hvis du har skal du vide at der sidder voksne rådgivere i vores chatrådgivning som gerne vil lytte.

Sommer Hilsner
Niels-Christian