FUCK
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
prøv og hør JEG KAN IKKE JEG VIL IKKE.. undskyld men forestil dig du tænker på det. ligemeget hvad du gør. jeg lang ude.. jeg kunne snart tude. fuck det jeg har en kniv i min rygm nu ryger det hele FUCK MIN SJÆL

Svar:
Hej med dig
Jeg kan høre på dit brev, at du har det rigtig svært for tiden, og jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. Jeg synes det lyder til, at du trænger til at snakke med nogen om det hele. Og jeg vil gerne give dig nogle muligheder for det;
Jeg tænker det kunne være godt for dig, at snakke med en professionel om at du har det svært, så du kan få noget hjælp. Hvis du kontakter din læge, kan han hjælpe dig med at få den rigtige hjælp, som du har brug for.
Hvis du kæmper med selvmordstanker, kan det også være en idé for dig at kontakte Livsliniens rådgivere på 70 201 201. De har åbent alle ugens dage mellem 11-23.
Du er også velkommen til at logge på chatten her på cyberhus, så du kan få en chat med en voksen, om det du har det svært med. Vi vil meget gerne lytte. Chatten har åben mandag, onsdag, fredag: kl. 13-16, tirsdag og torsdag: kl. 13-21.
Jeg håber du vil søge noget af det hjælp jeg har foreslået dig, så du kan få det bedre.
Mange tanker fra Heidi