Forældremyndighed.

brevkassespørgsmål

Forældremyndighed.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg er en pige på 16år som har en kæreste på 21 som har to børn på 5 og 3 år. Kan det passe at han ikke kan få noget af forældre myndigheden ( hver anden weekend ) nu når han har en kæreste som er under 18 år. Eller hvordan fungere det ?

på forhånd tak

Mvh LP

Svar:

Hej LP
Jeg har sendt dit spørgsmål til Erroll i brevkassen om rettigheder, da han ved meget mere om de lovmæssige rettigheder. Du vil derfor kunne findesvaret i hans brevkasse.

Venlig hilsen
Marianne