forfærdeligt
brevkassespørgsmål af
Anonym
hej håber i vil hjælpe jeg slog op med min kærste her i torsdags og fredag var vi oppe at slås sådan slå hinanden ikke godt for han skulle flytte til kbh den dag og vi blev uvenner jeg elkser ham stadig en lille smule men ikke så meget fordi han er voldig og tager på en han kommer tilbage næste weekend eller hver anden weekend for at besøge sin far og ved ikke hvordan jeg for sagt at jeg er lidt ked af det der skete for han svare aldrig over mobil og msn

Svar:
Jeg kan godt forstå at du er ked af, at dit forhold til din kæreste endte med vold lige inden han flyttede.
Jeg tænker, at du kan skrive et brev, sende en mail eller sms til ham og skrive at du er ked af, at det endte på denne måde og at du stadigvæk holder af ham, men ikke vil være kæreste med ham længere.
Du kan ikke bestemme, om han svarer dig, men du har ladet ham vide, hvordan du føler og så er det op til ham om han vil svare.
Jeg synes, at det er godt, at du har slået op med ham, fordi du ikke vil acceptere, at han er voldelig.
Man må aldrig acceptere at blive udsat for vold i et forhold, det er meget destruktivt.
Jeg synes at du skal forsøge at fokusere på andre venner, så du får ham lidt på afstand.
Held og lykke fremover,!
Anita :-)