Forelsket - men han bor i udlandet

brevkassespørgsmål

Forelsket - men han bor i udlandet

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej
Jeg har for en lille mdr siden været i udlandet og forelskede mig en dejlig fyr, han er virkelig den eneste der har fået mig til at komme over min eks. som jeg var sammen med for 4 år siden. Og det er ellers været rigtigt svært at komme over ham. :(
men den her fyr har virkelig fået mig til at komme videre. Vi havde to uger sammen , og det hele startet med at, vi er en lille skole som hvert år får besøg og besøger en skole i udlandet. Men da de var her over ( altså i Danmark ) gik vi i byen en aften. Og jeg havde egentlig en plan om jeg skulle hjem til mig selv og ikke sove ved en veninde. Men ham her J spurgte om jeg ikke nok ville blive. Og det gjorde jeg såå. :) men som aften gik og vi fik snakket sammen fandt han ud af min mobil var mit et og alt . "haha" det ende med han tog den da vi kom hjem på deres hotel, og jeg sagde meget surt GIV MIG DEN! nu! og han smilet bare og sagde det kostede et kys. og jeg sagde nej , så spurgte han om jeg havde en kæreste og jeg sagde nej. hvad er så problemet ? jeg sagde at jeg ikke kender dig . så sagde han. Så har du en uge til det , og det endte med jeg bare sagde ja ja og fik min mobil . Dagen efter kyssede vi så ( det var en kort del ) og ugen var bare den mest dejlige i mit liv. Ugen efter kom vi til udlandet, og jeg fik af vide af det ville gå 2 dage efter vi var kommet derned før jeg ville se ham igen. Men min lærer havde aftalt med ham at han skulle komme dagen efter. Og vi var begge to over lykkelige - den uge gik også fantastisk godt :D men så skulle vi jo hjem igen. Jeg græd næsten hele vejen hjem. Da jeg kom hjem ringet jeg til ham og sagde at jeg savnet ham helt vildt , og fik faktisk ikken sagt meget mere .
Jeg ringet igen lørdagen efter. Og der var det en dame der tog hans mobil. og jeg lagde på og tænket "fuck" ham, men så ved jeg ikke hvad der fik mig til det men jeg ringet igen. Og fandt ud af det var hans mor, som fortalte mig at der var sket en ulykke med ham. Jeg blev helt vildt ked af det og viste ikke hva jeg skulle sige. Men mig og min veninde skrev en besked der ned. Da jeg ikke er så god at skrive engelsk skrev hun for mig. Vi skrev og jeg tænkte meget over det og rigtigt tit. Og så en mandag skrev de til mig hvordan det gik og de var glade for at jeg tænkte på ham. Han kom så hjem sidste fredags. Og i alt den tid han har lagt på sygehuset har jeg planlagt med min veninde at jeg skulle til besøge ham sammen med hende, og nu melder hun fra. Min mor sys ikke jeg er gammel nok til at rejse selv. Jeg savner ham rigtigt meget , og har lovet kan og komme hva gør jeg.?
Alle mine veninder siger det der er mellem ham og mig er noget helt særligt . Min anden veninde her også prøvet det der med at være "sammen" med en fra et andet land men de var jo kun sammen, altså havde sex . Hun siger alt det der er mellem mig og J er noget mere seriøst og noget jeg bør blive ved med at bygge på. Men samtidig her han datet en inden han tog til danmark . ikke såå godt. og vil heller ikke over og se ham men en anden . ?!
Min mor har tilbudt mig at tage med. men det er jo det , det er mig og min veninde de har sagt de ville se ?!
Helt ærligt hva gør jeg., jeg vil bare over til ham !!

Hilsen mig

Svar:

Hej mig
Det lyder til at du er meget forelsket, og det er en dejlig følelse. Du skriver også det er noget helt specielt i har sammen. Det gør det bare svært for jer, når afstanden mellem jer er så stor.

Du vil meget gerne ned og besøge ham, for du savner ham meget Det kan jeg godt forstå, især når han har været indblandet i en ulykke.
Det er helt naturligt din mor ikke vil lade dig tage af sted alene. Det viser hun er bekymret. At hun tilbyder at tage med, viser at hun vil dig det bedste og vil støtte dig i at få lov til at se ham igen. Selvfølgelig vil du hellere rejse med en veninde, men jeg synes du skal overveje, om du måske vil tage afsted med din mor. Det betyder jo at du kommer til at se ham og være sammen med ham igen.
Du kan måske aftale med din mor, at I tager derned sammen, men at du får mulighed for at besøge ham alene.

Hvis han også er meget glad for dig og savner dig meget, vil det heller ikke betyde noget for ham, at det ikke er din veninde du rejser med. Så vil han også bare gerne have lov til at se dig igen. Og det har i muligheden for, hvis du tager imod din mors tilbud.

Jeg ønsker jer det bedste.
Denise