Forelsket i hvem?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej jeg er en pige på tolv der er meget forvirret,
jeg kan rigtig godt li den her dreng men problemet er at han ikke kan li mig men min veninde, og min veninde hader ham, så det står sådan her:
jeg kan li ham og han kan ikke li mig men min veninde og min veninde kan ikke li ham, det er meget forvirrende!
Men jeg er jo helt vild med ham og vi hygger os når vi er sammen, men når min veninde og ham er sammen Keder de sig(ved det fordi min veninde sendte mig en "hjælp" sms),så kan ikke forstå det, kan det være fordi min veninde er MEGET tyndere en mig eller hvad?
håber du kan hjælpe mig og ikke blev alt for forvirret
kh
L.

Svar:
Hej L
Forelskelse og kærlighed kan være meget forvirrende at finde ud af. Desværre er det ikke altid sådan at man selv bestemmer hvem man forelsker sig i. Det er enormt ærgerligt når det ikke helt går op som med jer, hvor du kan lide i din kammerat, men han kan lide din veninde.
Det har ikke noget at gøre med at din veninde er tyndere. Man kan som sagt ikke selv bestemme hvem man forelsker sig i, så det er også svært at sige hvad det er der gør at man falder for lige de personer man gør.
Heldigvis bliver man forelsket flere gange i sit liv, og mange gange vil det være gengældt. Hvis din kammerat kan lide din veninde, skal du måske prøve at glemme ham og kigge efter andre fyre. Der er masser af andre søde fyre, måske er den næste fyr du møder en, som også er vild med dig.
Venlig hilsen
Denise