Forelsket!!

brevkassespørgsmål

Forelsket!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg er en dreng på 12. Jeg er forelsket! Hende jeg er forelsket i er 20 D; Hun er mega sød og jeg har kendt hende længe. Jeg har kendt hende siden jeg var 5 og hun var 13. Jeg blev rigtig glad for hende da jeg var 5 XD Vi blev ogz' kærester :P En på 5 og en på 13 O.o' Jeg ga' hende blomster og chokolade... Hun blev altid så glad :D Elsker hendes smil! Hun havde en anden kæreste imens self'. Jeg er mega forelsket i hende og jeg bliver rigtigt glad når jeg ser hende hun er mega smuk! Jeg ved ikk' hvad jeg skal gøre ): Jeg elsker hende<3... Men jeg ved at hun ikk' føler det samme. Hun har stadig den kæreste D; Når hun ikk' er her blir' jeg ked af det! Jeg tænker på hende hele tiden )': Ville ønske jeg kunne være 5 igen og ha' hende som kæreste!! Men det kan man ikk' D; Hvad skal jeg gøre jeg elsker hende mega meget... Jeg tænker på hende og jeg drømmer altid om hende... Men blir' ked af at det ikk' er oz' 2 T.T Jeg kigger hele tiden på de billeder som vi har... Jeg blir' glad fordi det miner mig om det... Men ked af at det ikk' er det samme nu...

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt høre på dig, at du elsker den her pige rigtig meget og det er jo på den ene side rigtig dejligt, men som du også skriver så gør det ondt inden i, fordi du ikke kan blive kærester med hende. Hun er for gammel i forhold til dig og så har hun en anden kæreste.

Det kan gå rigtig ondt inden i, når man er så forelsket som du er og der er ikke sådan en bestemt ting du kan gøre for at det bliver lettere. Men jeg kan fortælle dig, at du på et tidspunkt begynder at lægge mærke til andre piger på din egen alder og du vil også blive forelsket i en andre piger.

på den måde bliver hende her et dejligt minde og du vil måske altid være rigtig glad for hende. Så det er helt okay at du er så forelsket lige nu og måske vil du også være det et stykke tid endnu. Jeg har to forslag til dig, som måske kan gøre det lidt lettere:

1. Jeg ved ikke om I har snakket sammen om det og om du har fortalt hende om dine følelser for hende. Hvis du ikke har, kan det være en meget god ide at gøre, fordi måske ville det være godt at få lettet dit hjerte. På den måde kan hun også fortælle dig, at hun holder af dig som ven, men at hun ikke er interesseret i mere end det.

Jeg ved godt det kan lyde lidt hårdt, men det kan gøre, at det bliver lidt lettere for dig at acceptere at du ikke kan få hende.

2. Det andet er at snakke lidt med andre om det. Det kunne være en god ven/veninde eller en fra din familie. Sommetider er dte nemlig bare rart at få snakket om det og få det ud af kroppen.

jeg håber du kan bruge mine råd og så må du have en god sommer.

Venlig hilsen

Erroll