Forelsket

brevkassespørgsmål

Forelsket

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg har været forelsket i en dreng meget længe, min veninde er så meget gode venner med ham.

Det er så fint nok med mig, men så hver gang jeg går ved siden af ham eller snakker med ham, skynder hun sig at gå imellem eller snakke med ham om noget andet.

Vi kan aldrig være alene, det er faktisk ret træls, jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre?

Hilsen H.

Svar:

Hej H.

Dejligt at læse du er forelsket. Det kan være en temmelig god fornemmelse.

Det kan være, at din veninde ikke tænker over, at hun går imellem jer og taler om nogle andre ting. Måske hun slet ikke ved, at du er forelsket i jeres ven?

Har du fortalt hende det?

Man kommer længst med ærlighed, så jeg synes, at du skal prøve at tale med din veninde om det og sige til hende, at du godt kunne tænke dig at være lidt alene med drengen, og at du syntes det er træls at hun altid går imellem jer, når I er ude at gå.

Håber du finder ud af det.

Hilsen fra Line