Forælskelse

brevkassespørgsmål

Forælskelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Det gør ikke undt dette. Men jeg er forælsket i en fra min klasse. Men jeg kan føle på nogle af de andre drenge også er forælsket i hende. Især 2 af dem. Det ser ud til at variere meget mellem hvem hun bedst kan lide. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få hende til at vælge mig som kæreste. Der er ingen der har kærester i klassen, men jeg er bange for at hun bliver kærester med en anden dreng. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv" fordi det her med at være forelsket hører mere til der. Du kan finde svaret der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus