Flytte hjemmefra

brevkassespørgsmål

Flytte hjemmefra

brevkassespørgsmål af
Anonym

Heeey ..

Jeg er begyndt at overveje at flytte hjemmefra, men problemet er at jeg er på kontakthjælp og jeg ved ikk hvordan jeg skal skaffe penge til indskud i lejlighed og møbler.

Jeg blir snart nød til at have en lejlighed, da jeg ikke kan holde ud at være her hjemme, men kan man godt tage lån i banken når man er på kontanthjælp?

Hvis ikke , hvad kan man så gøre?

Jeg har snakket om at flytte sammen med en ven, men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skafffe pengene ?

Svar:

Kære pige 18 år.

Jeg kan desværre ikke svare på spørgsmålet, men at du kan finde svaret i den juridiske brevkasse i Cyberhus i løbet af de næste to uger.

De bedste hilsner
Loa