fest og måske sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej har lige et spørgsmål.
i aftes var jeg til en kort fest hjemme hos en af mine venner(han har et rigtig stort værelse). Der lavede han et tema om
underbukser. Da vi alle var kommet tog vi alt vores tog af ud over underbukserne. Vi dansede og havde det sjovt (hans forældre var ikke hjemme)
men da der var gået et stykke tid, havde vi drukket alt for mange energidrikke. Ligepludselig lavede en af mine venner "sjov". Han havde stiv under underbukserne.
han begyndte med at gå ind i røven på folk med den, og så sagde han at det ikke var med vilje. Men efter et par minutter var det ikke sjovt mere. Så gjorde vi det ved ham selv, men det
gik i den forkerte retning i stedet for at han skulle hold op med det begyndte han og lægge os på sengen. Og så begyndte han at glide sin pik som var stiv, men som var nede i underbukserne op og ned af vores røv. Men vi syntes ikke at der var noget forkert i det så gjordenvi det os. Men så gik min ven forlangt han trak underbukserne af mig og begyndte at
stikke sin pik og i røven på mig. Jeg blev sur, men de andre drenge var lige glade. De synes også at det var en god ide men så stoppede min ven og så gav han de andre blowjob. Jeg blev
lidt sur og gik ud af værlset og lage mig ned på sofaen. Så faldt jeg hurtigt i søvn. Men da jeg vågnede havde drengene båret mig ind på værelset igen. Og jeg lå på sengen med to andre drenge. De var gået med til at vi skulle skiftes til at give hindanden handjob. Der gik det over min grænse og så tog jeg hjem.
nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal tænke.
tak på forhånd

Svar:
Hej med dig
Oven på sådan en oplevelse, kan jeg godt forstå, du er lidt forvirret og ikke helt ved, hvad du skal tænke om det hele. Du oplevede noget, der på en gang var meget privat og personligt, samtidig med at der var andre tilstede. Derudover virker det også til, at det overskred dine grænser, så jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det du har oplevet er lidt for meget lige nu.
Allerførst vil jeg gerne starte med at rose dig for, at du sagde fra, når det blev for meget for dig. Det kan være rigtig svært at sige stop, når man er sammen en gruppe venner, men du gik ud af rummet og til sidst helt hjem. Det er utrolig vigtigt, at kunne mærke på sig selv, hvornår noget bliver for meget og overskrider ens personlige grænser. Det viser en stor respekt for sig selv, når man gør, ligesom du gjorde, og det synes jeg virkelig er flot. Du sagde fra og gjorde det, du følte var rigtigt, også selvom det betød, du gik fra dine venner. Det er stærkt gjort!
I dit brev fornemmer jeg, at nogle af de ting, der skete, var meget grænseoverskridende for dig. I forhold til alt det her med sex og onani, er det vigtigt, at man gør tingene i sit eget tempo. Det er helt normalt at begynde at udforske sig selv og onanere, når man er på din alder, men det er meget tidligt at begynde at gøre det sammen med andre. I Danmark er det faktisk ulovligt at gøre det, som I gjorde, når man er under 15 år. Det er en lov, der er lavet, for at man ikke bliver presset til at gøre noget, man ikke har lyst til.
Nogle gange kan der godt gå noget tid, før man helt finder ud af, hvordan man har det med sådan en oplevelse, som du har haft. Hvis man er ked af det, kan det være, man får ondt i maven, ikke har lyst til at se sine venner eller måske bare har lyst til at sove hele tiden. Hvis man går med en masse tanker selv, kan man blive i rigtig dårligt humør, og så kan det være en god idé at snakke med nogen om det. Hvis du på et tidspunkt oplever det, så synes jeg, du skal snakke med dine forældre eller en lærer om det. Måske er det for meget at sige det til dem direkte, men ellers kan du vise dem det brev, du har skrevet ind til os. Du kan også skrive til os på vores chat - det er helt anonymt, og vi vil altid gerne lytte.
Jeg er glad for, du skrev ind til os, og jeg håber, mit svar kan hjælpe dig til at få lidt mere styr på dine tanker
Kærlig hilsen
Tanne