Facebook fuck´up!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted, at skrive mit spørgsmål. Alt det de andre har skrevet virker meget mere relevant. Jeg har godt hørt at drenge kommer og går, men det her handler altså om en dreng.. og det er vigtigt for mig. Der er den her dreng, som jeg har spillet i band med, i snart et år. Vi har aldrig rigtig snakket sammen. Jeg er meget genert og det virker han også til at være. Når vi har spiller smiler han tit til mig. Sådan et sødt smil, som han ikke sender de andre og for et par dage siden sad vi alene og begyndte så at grine. Det hele virkede så sukkersødt og jeg var overbevist om at han kunne lide mig. Men så her i dag, var vores sidste dag i bandet inden sommerferien. Jeg fik selvfølgelig ikke snakket med ham, men han sendte mig et stort smil. Det sødeste nogensinde. Da jeg kom hjem var ret så depri. Jeg ville så gerne snakke med ham. Jeg lovede mig selv, at næste gang han lokkede på facebook ville jeg skrive: `hej´ og spørge om han også skulle spille næste år. Da jeg lokkede på face her for et par timers tid siden, havde han selvfølgelig lokket på. Skæbne! -tænkte jeg og skrev så: Hej ;) Jeg fortrød lige med det samme.. Der gik et, to, fem minutter... og så lokkede han squ af!! Det er jo muligt, at han ikke gider at lære mig at kende, men lige nu er jeg virkelig ked af det, for jeg er bare så vild med ham. Selv efter et år, får jeg hjertebanken når jeg er i samme rum, som ham! Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre en andens mening! På forhånd, tusind tak! :)

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå, at du har det sådan, for kærlighed er aldrig en ting der er nem at forstå.  Jeg synes at du gjorde det helt rigtige, at prøve at skrive til ham, for når I begge to er meget generte, så var det fint at du kunne overvinde dig selv og tage det første skridt. Det virker som om, at han også kan lide dig, men han var måske alt for genert til at turde skrive tilbage. Det kan også være at han var på vej ud af døren, så han ikke fik svaret dig tilbage, men jeg kan godt forstå, at du blev ked af, at han ikke gjorde det.
Jeg syntes, at du skal prøve at skrive til ham igen, men denne gang som en besked til hans indbakke, for så har du mulighed for at få spurgt ham ad, om han skal spille igen til næste år, uden at han logger af mit i det hele. Hvis han også er interesseret i dig, så vil han helt sikkert svarer dig tilbage og så kan I jo måske fortsætte den derfra.
Held og lykke
Joan