føler mig som brugt!!

brevkassespørgsmål

føler mig som brugt!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej er en pige som virklig er knust. jeg ved godt det ikke har noget dit spørgsmål at gøre. jeg vil bare gerne have et hurtigt råd hvad jeg skal gøre. i tirsdags spurgte en dreng som vi før har meget flirtet sammen og jeg kunne mærke at der virklig var kemi. så i tirsdags spurgte han mig om at komme sammen. han har spurgt mig 4 gange før, så i tirsdags gav jeg op og sagde ja. og jeg var heelt vildt glad for ham.

indtil det blev fredag hvor i torsdags aften havde skrevet til min veninde at han slår op. jeg blev virklig knust . for jeg var virklig blevet vild med ham. ved ikke hvad jeg skal gøre. på min gamle msn havde jeg tilføjet ham. og han vidste ikke at det var mig . jeg spillede en anden person som hed mina og boede i viborg. og at jeg havde en kæreste. så havde han givet hendes nr. og sagt send et billed af dig til mig. jeg slår op med min kæreste hvis du er pænere.

jeg ved godt at det nu lyder som player agtig, men jeg tror at det vil en hvem som helst dreng gjort for at se en pige på hans profil eller noget?? måske lavede han sjov, men jeg ved det ikke . jeg synes det var så ledt. da jeg i fredags kom hjem og var total knust loggede ind på min msn. og han havde skrevet at han kan ikke være kærster med mig mere. jeg var total knust. så loggede jeg ind på min gamle som jeg spillede en anden person overfor ham.

så spurgte jeg hvordan det gik med kæresten så sagde han at han havde slået op. fordi at han ikke havde tid til hende fordi at han spiller så meget fodbold og kampe og har ikke tid til hende og at han tror at hun (mig) har en anden. jeg tænkte bare hvaad bare fordi der er nogle drenge der løber efter mig eller hvad. han er genert over for . men jeg forstår ham ikke . vi var kun sammen i c. 4 dage og selvom at han havde spurgt mig så mange gange.

jeg føler mig så brugt:'-(:'-( er TOTAL knust. vil så gerne have ham tilbage. vil gøre alt. jeg ved godt at det bedste råd vil være at glemme ham. men d.v.s jeg kan ikke. hvad kan jeg gøre for at få ham tilbage:'-(:'-( (jeg kan ikke tale med ham fordi så kommer jeg bare til at tude) :'-(:'-( Kram den triste (jeg venter på jeres svar tak.

Svar:

Kære pige, 13 år.

Jeg kan godt forstå du er forvirret over hvad der lige sker lige nu. Det lyder også til at du er ret vild med ham fyren.

Det lyder til at i meget bruger msn og at du har fået noget at vide fra din veninde. Hvis du ikke snakker direkte med ham, kan der tit komme mange misforståelser og lige pludselig tror du og han noget som måske ikke er rigtigt. For eksempel lyder det til, at han tror du har en anden.

For mig at se, er der ikke andet at gøre end at få en god og ærlig snak med ham om tingene. En snak hvor du fortæller ham, at du godt kan lide ham og gerne vil komme sammen med ham. Det gør vel ikke noget at du kommer til at græde ? hvis I skal være kærester må du gerne vise hvad du føler .

Prøv at spørge ham, om han mente det med profilen og måske er det også ok at han bruger tid på fodbold og kammerater. Jeg ved godt at det kan være svært at snakke sammen om alle de her ting, men det lyder til at det er nødvendigt. På den måde kan du finde ud af hvad i begge to føler og mener. Bagefter er det måske nemmere at komme videre, enten som kærester eller ikke kærester.

Jeg vil også foreslå dig at snakke med dine forældre. På den måde har du lige mulighede for at snakke det hele igennem med en anden først. Måske har dine forældre en mening og nogle flere gode ideer. Måske kan det så være nemmere at snakke med ham.

Jeg håber, at du får mod til at være ærlig og direkte overfor ham og at I finder en løsning.   held og lykke med det. venlig hilsen Anne-Marie.