Føler mig ikke...

brevkassespørgsmål

Føler mig ikke...

brevkassespørgsmål af
L
21 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Kære brevkasse, jeg har efterhånden længe spekuleret......(spørgsmål rediget af Cyberhus)

Håber meget i har lyst til at give jeres mening. Jeg ville sætte utroligt meget pris på hvis dette spørgsmål forblev anonymt. På forhånd tak. Mvh

Svar:

Hej L

Som du kan se har vi slettet det meste af dit spørgsmål. Det har vi gjort fordi vi er i tvivl om den sidste sætning du skriver i spørgsmålet, om at du gerne vil have forbliver anonymt, betyder at du ikke ønsker svaret offentliggjort? Det er vi kommet frem til at det nok gør, eftersom spørgsmålet, jo allerede er anonymt?

Vi giver kun svar til de spørgsmål, vi har tilladelse til at offentliggøre. Det gør vi fordi vi mener, at både spørgsmål og svar kan have stor værdi for andre at læse. Vi kan se at mange finder vores brevkasse, og finder mod til at stille spørgsmål i den, efter at have læst andres spørgsmål og svar.

Så altså. Vi kan ikke tilbyde dig svar på dit spørgsmål, hvis du ikke ønsker det offentliggjort.
Vi har tilladt os at gemme en kopi at dit spørgsmål, så du ikke behøver skrive det hele igen. Hvis du kan acceptere at få svaret offentliggjort, kan du oprette et nyt spørgsmål, og bare skrive noget i retning af Jeg vil gerne have svaret offentliggjort, hilsen Line. Du må gerne lige skrive en enkelt linie om hvad spørgtsmålet handlede om, så vi er sikre på at det er "den rigtige" Line der beder om at få svaret offentliggjort.  Så skal vi nok sørge for at opdatere det her svar, med dit oprindelige spørgsmål og et "rigtigt svar".

Hvis ikke vi hører fra dig inden 5 dage sletter vi kopien af dit spørgsmål. Du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive igen senere, hvis du alligevel ønsker svar, og kan acceptere at både spørgsmål og svar bliver offentliggjort.

Mvh. Niels-Christian