Et svært valg 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, sidste gang jeg skrev, skrev jeg om "Et svært valg". Jeg har stadig formået at få udskudt min vens fantasi, men samlejet med min ven er blevet meget mere aggressivt. Vi er gået over til min fantasi, og han har gjort sig rigtig umage med at komme med varierende bestialsk afføring. Og jeg får kun dårligere og dårligere samvittighed, over at jeg ikke kunne holde mit løfte. Og i skrev at jeg virkelig skulle tage det til eftertanke om jeg skulle fækalvoldtage min lillesøster eller holde mit løfte. Hver gang jeg kigger på min søster, ser jeg et skrækkeligt scenarie for mig: "En velforberedt ven med en masse ammunition i form af efterladenskaber fra adskillige dyr og et velplanlagt seksuelt overgreb". Selv om jeg virkelig elsker det forhold det mig og min ven har, vil jeg ikke kunne være i stand til at fuldføre dette horrible scenarie. Hvordan kan jeg gøre op for det, eftersom det ikke er en mulighed at fækalvoldtage min søster. Og eftersom jeg gerne ville blive ved med at bilde mine forældre ind, at jeg ikke kan holde mig om natten, er det vigtigt at han ikke sladrer om de fækalsamlejer vi har haft. Håber igen hurtigst muligt på respons, eftersom i gør et knaldgodt arbejde. Hilsen en dreng der søger en løsning.

Svar:
Hej med dig
Det her med at have fantasier om at gøre forskellige seksuelle ting med andre, er noget de fleste mennesker oplever. Nogle fantasier kan være helt i orden at udleve, mens andre mere voldsomme fantasier er bedst at have i hovedet. Det kan være en fantasi som pirrer en, men som ikke skal udføres i virkeligheden. Sådan er det med fantasien i forhold til din søster og jeg synes det er godt at du ikke har gjort noget ved hende.
Det er meget forkert at voldtage et andet menneske, det er ulovligt og skaber derudover også varige skader hos den der voldtages, altså din søster. For at tage det her med loven først, så vil det betyde at både dig og din ven vil skulle snakke med politiet og højst sandsynligt bliver I anbragt på et beskyttet opholdssted. Du vil altså ikke kunne bo hjemme mere og jeg tror også at dit forhold til både dine forældre og din søster vil blive meget svært. Jeg kan forestille mig at de ville have svært ved at tilgive dig og dermed kan du komme til at skulle undvære en familie og leve på et beskyttet opholdssted.
Og så er der det her med din søster som kan få varige skader, som jeg synes er det allervigtigste du skal forstå. Når et menneske mod sin vilje bliver tvunget til at have sex med, i det her tilfælde to drenge, den ene ens egen bror, vil det skade hende resten af livet. Hun vil få svært ved at stole på andre mennesker, vil måske aldrig kunne have sex igen og vil måske aldrig have lyst til at se dig igen. Du vil altså miste din søster og du vil skade hende for livet. Det vil altså få store konsekvenser for jer begge og det synes jeg ikke det er værd.
Mit råd til dig er at stoppe med at se din ven og fortælle dine forældre om det I har gjort og dine tanker og fantasier. Det kan godt være at dine forældre til en start vil blive meget forskrækkede over det du siger, men samtidig vil de også kunne hjælpe dig. Det kan være at det kunne være en god ide at få en tid ved en psykolog der kan hjælpe dig med at få andre tanker og måske snakke om hvor de her tanker kommer fra. Det kan måske være svært at skulle undvære din ven i starten, men jeg tror at det på sigt er det bedste for dig. Prøv om du kan finde venner, som ikke vil have dig til at gøre ting du ikke har lyst til og som ikke har lyst til at skade andre mennesker.
Jeg håber du finder styrken til at fravælge din fantasi og istedet vælge din familie og din søster til.
Venlig hilsen Marianne