Er jeg player?

brevkassespørgsmål

Er jeg player?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Heej, jeg er en pige på 13 år som godt kan li drenge og ha´ flere kærester på en gang. Mange af mine veninder sir jeg er player, men er jeg det? Jeg elsker jo ikke de drenge jeg kommer sammen med, men vil jo bare ha´ sex en gang i mellem.

Knus C fra tpg

Svar:

Hej C fra tpg

Der er forskellige opfattelser af hvad en player er. Play betyder at lege, og en player er en der leger med folk og deres følelser. Hvis de forskellige fyre du er sammen med, ikke ved at du har flere partnere, og hvis de er forelsket i dig, vil nogle mennesker nok mene at du er en player, altså at du leger med deres følelser.

Du skriver, at du bare vil have sex engang imellem, og at du ikke elsker de drenge du kommer sammen med. Det er vigtigt, at du passe på dig selv. Her tænker jeg både på at du skal huske at beskytte dig selv, så du ikke får kønssygdomme eller bliver gravid. Men jeg tror også, at du skal passe på, at de drenge du er sammen med, ikke bliver ubehagelige over for dig, hvis/når de finder ud af at du har flere kærster samtidigt.

Måske kunne det være en idé for dig, at finde en dreng som du kan lide, og så kun være kærester med ham. Ved kun at have én kæreste, kan kan du måske opleve, at der også findes andre dejlige måder at være intim med drenge på. Ved at lære en enkelt dreng bedre at kende, kan du få et tæt og trygt forhold, hvor du udover sex også kan få omsorg, bekræftigelse og måske opleve sjove ting sammen ham.

Du skal nok nå at have forskellige sexpartnere i dit liv. Jeg håber for dig, at du også giver dig selv lov til at have en enkelt kæreste, hvor du kan opleve omsorg og intitmitet på andre måder, end blot ved at have sex.

Mange hilsner
Denise