er jeg bagud?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en pige på 13 der går i 7 klasse og jeg har aldrig Kysset med nogle drenge kun med piger i S P eller K Er Jeg så lesbisk ? Og hvornår er det mest nomalt at kysse med en dreng for første gang ?

Svar:
Hej
Nej, du er ikke lesbisk, når du ikke har kysset nogle drenge endnu og der er mange piger på 13 år, der ikke har prøvet det endnu.
Du spør´, hvornår det er mest normalt at kysse en dreng og det er svært at svare på, da det er meget forskelligt, hvornår man begynder på det. Der er
nogen, der begynder på det i din alder og så er der andre, der gerne vil vente.
Det vigtige er, at man selv har lyst til at kysse en dreng, når man begynder at gøre det