er du gaal en kedelig side,
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
eow hva fuck er det her for et grimt chat side?
jeg vil skrive med nogen drenge om pik og anal sex og anal fisting og altmulig i gruppe
chat, men fandt ud af at i kan smide en person ud af gruppe chat førj for satan!
hvorfor vil i voksne altid kontrolere alt!?
jeg bliver bollet i røven uden kondom af hvem jeg har lyst til! det rager ikk jer voksne!
jeg flækker så mange joints jeg har lyst til!! mit liv, min fisse, min røvhul, min mund,
min hænder mine MADAFACKING kånsækvænser!!!!!!
men her er mit spørsmål i FACKHOVEDER! Hvorfor vil I voksne kontroler AAAALT!
kærlig luder hilsen

Svar:
Hej med dig..
Jeg har anonymiseret dit spørgsmål og det gør vi altid for at beskytte dig og andre unge, så du ikke kan blive opsøgt eller kontaktet af nogen som ikke vil dig noget godt.
Og nu til dit spørgsmål og hvor det er tydeligt, at du ikke havde den fedeste oplevelse i vores chat. Og det er da ærgeligt synes jeg.
Jeg kan godt forstå det der med, at du føler vi voksne bestemmer alting, når du oplever at blive smidt ud af chatten på grund af det du gerne vil snakke om. Det er meget meget sjældent vi smider unge ud af gruppechatten, så jeg er ret sikker på at du ikke har overholdt vores retningslinier, som du læse her.
Grunden til de retningslinier er lavet er faktisk ikke for at skulle styre samtalen, men for at beskytte dig og de andre unge. Faktisk kan man snakke om alt i gruppechatten og i Cyberhus generelt, men det er vigtigt at man gør det på en ordentlig måde, så alle dem der læser med også får en god oplevelse de kan bruge til noget.
I gruppechatten sidder der for eksempel andre unge, som vi har et ansvar for. Cyberhus er et sted hvor man kan snakke med andre unge og voksne om de ting som man måske har brug for et godt råd til, eller bare noget som man har lyst til at dele med andre. Og det er vores opgave som voksne, at det bliver gjort i en god stemning, sådan at der ikke er andre unge, som får en dårlig oplevelse eller oplever noget ubehagligt fra andre. Cyberhus er heller ikke et sted hvor du kan finde dates, eller udleve seksuelle fantasier... men Cyberhus er et sted hvor du kan modtage hjælp, støtte og snakke om de ting som fylder i dit liv... det er også et sted hvor du kan hjælpe andre unge.
Men det handler også om at beskytte dig og måske hjælpe dig med at snakke med andre unge på en måde som du får endnu mere ud af.
Du skal være velkommen igen, i gruppechatten, chatten, brevkasser og andre steder, men hvis du leder efter et sted, hvor der slet ikke er nogle voksne, så finder du det ikke i Cyberhus. Fordi vi moderer og beskytter børn og unge både i debatten, fortæl din historie, Tegn selv.. ja alle steder i Cyberhus. Og det er jo vigtigt at vide for dig, fordi så ved du jo hvordan det fungerer.
Kan du have en super dejlig ferie og håber du kunne bruge mit svar til lidt :)
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus