Er det normalt at bliv slået?

brevkassespørgsmål

Er det normalt at bliv slået?

brevkassespørgsmål af
Anonym

er det nomalt at børn bliver slået og at man bliver kaldt et SVIN af sin mor og far?

Svar:

Hej
Nej, det er ikke normalt og ens far og mor må ikke slå deres børn !

Det er der en lov om, og derfor kan jeg med sikkerhed sige til dig, at forældre ikke må slå deres børn.

At blive kaldt et svin af sin far og mor er absolut ikke rart ! Det er meget ubehageligt at blive kaldt et svin.

Jeg ved ikke, om dit spørgsmål handler om noget der sker hos dig, eller om du kender en der er udsat for det, men jeg synes, at det lyder til, at du
har brug for at tale med en voksen om disse ting, som du spør´ mig om !

Jeg vil anbefale dig at logge ind i vores chatrådgivning, da du her kan tale med en rådgiver om dit spørgsmål og få en samtale/en chat om det.

Hvis du ikke har mulighed for at komme i vores chatrådgivningen, vil jeg be´ dig om at tænke på en voksen, det kunne være fx. en lærer på din skole, som du føler dig tryg ved.

Det er vigtigt, at du ikke går alene med disse tanker, hvis det er noget, der sker i din familie eller hos en du kender, - vigtigt, at du får talt om det !

Kærlig hilsen til dig fra Denise