en skidt oplevelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
hej. Jeg er en pige på 23 år. Jeg har det skidt psykisk med en oplevelse jeg har haft da jeg har været i seng med en mand, som har været lidt for voldsom han gav mig finger. Men på et tidspunkt fik jeg en underlig føelse som om jeg nærmest blev helt bedøvet. Og var på stoffer. Blev helt skidt tilpas nærmest. Og efter vi blev færdig kom der et voldsomt tryk fra min skede og sådan videre op i underlivet. Har det skidt med det da jeg følte han nærmest lavede vold. Og når han holdte mig tæt ind til sig blev jeg helt klemt ind så det var ubehagelig. Han sagde han var tændt. Men syntes han har en underlig måde at vise det på.

Svar:
Kære du
Det lyder som en ubehagelig oplevelse du har haft med denne her mand. Jeg kan sagtens forstå at du har været påvirket af det og at det er noget du tænker meget over. Når man har sex med et andet menneske er det for det meste meget sårbart, da man viser noget af sig selv og sit inderste. Man har tillid til og stoler på at den man har sex med passer på en og ikke gør noget ubehageligt. Sådan lyder det ikke til at det var med ham og så kan man godt blive rigtig ked af det.
Jeg tænker at ham du var sammen med er en der godt kan lide at have sex på en voldsom måde og at det tænder ham at kvinden ikke kan røre sig. Det kan der også være nogle kvinder der kan tænde på, men det lyder ikke på mig som om at det er sådan du havde det. Derfor er det forkert det han har gjort, for vil man gerne være voldsom under sex, så er man nødt til at spørge om det er ok og det har han ikke gjort med dig. På den måde har han overtrådt dine grænser og har gjort noget som du ikke synes var rart, og det er ikke ok.
Jeg ved ikke om han er en du ser eller skal se igen, men hvis det er, så synes jeg det er vigtigt at sige fra over for ham. Det er vigtigt at fortælle det samme som du har skrevet her i brevet, at du følte at han lavede vold mod dig og at du synes det var meget ubehageligt. Det kan også være at du skal overveje om det er en du gerne vil se igen, når han gør sådan noget under sex. Hvis det ikke er en du skal se igen, så kan du stadig godt fortælle ham det, for at få det ud af hovedet. Du kan også beslutte at du slet ikke vil se eller snakke med ham igen. Hvis du beslutter det, så kommer han automatisk helt ud af dit liv igen, men jeg synes du skal overveje om der er nogen du gerne vil snakke med omkring din oplevelse. Kan du fortælle det til din mor eller måske en veninde?
Når du skriver at det var som om at du var bedøvet og på stoffer, så er jeg lidt usikker på om du har på fornemmelsen at det var noget han havde gjort, altså bedøvet dig med stoffer? Hvis det er det, så synes jeg faktisk at du skal overveje at melde ham, for det er meget forkert og ulovligt gjort. På den måde kan du være med til at stoppe at han gør det ved andre kvinder også.
Jeg håber at du snart kommer dig over den voldsomme oplevelse.
Kærlig hilsen Marianne