Dumme hun

brevkassespørgsmål

Dumme hun

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, hun driller mig meget og hun gider ikke at stoppe. Hun råber af mig. Hun er dummse!!! :(.... Hun slå mig og min mor, og min fars ven tør ikke at slå igen :((((((. Hun kikker megt ond på mig i skole og drille mange andre. Hun grin af mig når jeg sked i bukser :(((((. Håb virkelig i kan hjælpe mig :DDDDDDD,

Svar:

Hej Anonym

Det er slet ikke sjovt at blive drillet, slået og råbt af og jeg kan godt forstå du gerne vil have noget hjælp. Du skriver ikke så meget om hvem det er der gør de her ting ved dig, men jeg tænker at du selvfølgelig skal have noget hjælp til at få det stoppet. Du skriver at din mor også bliver slået, så jeg tænker at det nok er noget der foregår derhjemme.

Du skriver ikke så meget om hvem det er og hvornår det er de her ting sker og derfor har jeg lidt svært ved at give dig nogle præcise råd. Derfor synes jeg det er vigtigt at du får kontakt til nogle voksne og får fortalt mere om hvad det er der sker.  Hvis du går i skole kunne du måske snakke med en lærer om hvad det er der sker så du kan få noget hjælp. Hvis ikke der er en lærer eller en anden voksen du er tryg ved synes jeg du skal prøve at logge på vores chat, og snakke med en rådgiver. Hvis du hellere vil ringe kan du prøve Børnetelefonen som har åbent hver dag kl. 11-23.

Venlig hilsen
Marianne

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål