....................Duck jeg hader hende!!!!

brevkassespørgsmål

....................Duck jeg hader hende!!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg har en "Veninde" Der hedder S! Hun er fucking klam ! Jeg tør ikke sige til hende at jeg ikke vil være veninder med hende! Hvad skal jeg gøre!? Hun bliver mega ked af det hvis jeg siger det til hende!!! Hilsen hende den ulykkelige.....

Svar:

Hej den ulykkelige.

Jeg kan godt forstå, hvis det kan være svært at sige til hende, at du ikke vil være veninder med hende, når du ved at hun bliver ked af det.

Først vil jeg gerne sige, at jeg tror det bliver svært at fortælle det til hende, uden at hun bliver ked af det. Hvis hun regner med at I er veninder og du så ikke vil være det mere, så er det meget naturligt at hun bliver ked af det.

Jeg tænker lidt på, hvordan det kan være du synes hun er klam og hvorfor du mon ikke vil være veninde med hende? Jeg tænker på om der måske er flere grunde til at du ikke vil være veninde med hende? Det er lidt svært for mig at sige hvad du skal gøre i sådan en situation, for hvis du ikke du vil være veninder med hende, bliver hun garanteret ked af det, uanset hvad.

Hvis du føler du bliver nød til at sige hende, at du ikke vil være veninde med hende, så synes jeg du skal prøve at tænke over, hvordan du vil gøre det. Jeg synes du skal prøve at forklare hende det på en pæn måde, hvorfor du har svært ved at være veninde med hende. Hvis det kan være svært at sige, kan du også prøve at skrive det i brev.

Til sidst vil jeg gerne sige at det er helt okay, hvis du føler der nogen du bedre kan være veninder med an andre. Det er bare vigtigt at det bliver sagt på en pæn måde.

De bedste hilsner Sine