Dreng 18 år
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
HEJ JEG ER EN DRENG PÅ 18 ÅR . JEG HAR BRUG FOR AT TALE MED EN VOKSEN JEG HAR DET SVÆRT VED AT STYER MIN VRED OG HAR BRUG FOR HJÆLP HVAD SKAL JEG GØRE

Svar:
Hej med dig.
Det er flot, at du har erkendt, at du har brug for hjælp til at styre din vrede!
Det er helt rigtigt, at det er vigtigt at du får snakket med en voksen om, hvor du kan få hjælp.
Kender du en voksen, som du har tillid til? En som du kan snakke med om din vrede? Måske en voksen i din familie, eller en af dine kammeraters forældre? Eller hvis du er i kontakt med en lærer eller en pædagog?
Hvis du ikke føler, at du kender nogen, som du kan snakke med, vil jeg råde dig til at logge ind på vores chatrådgiving. Her kan du anonymt snakke med en rådgiver, og sammen kan I forsøge at finde frem til, hvor du kan få hjælp.
Mange hilsner
Denise