Det kan ikke passe!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Kære brevkasse! Jeg har haft det her utrolige trælse problem, mit værelse støver af h-til! Jeg kan støvsuge det fit for fight, og så næste kan jeg køre hånden hen over min kommode, og støv vil klistre til fast på min håndflade. Mine veninder tror sikkert aldrig jeg støvsuger og det irriterer mig, hvad kan være årsagen, jeg har mange tekstiler på mit værelse det er sikkert medvirkende? Der er folk der har mange flere tekstiler end mig, på deres værelse og deres støver halvt så meget TRUST ME! Hvad kan jeg gøre brevkasse? Og hvad kan være årsagen?

Svar:
Hej med dig.. Det er jo ikke så rart, hvis støvsugningen ikke virker..desværre handler brevkassen her om sport og fritidsinteresser og derfor er det lidt svært at hjælpe dig med din rengøring. Jge ved heller ikke lige hvilken brevkasse der ville passe, fordi det er nok nemmest at hjælpe dig, hvis man kunne se dit værelse og tjekke din støvsuger, så jeg må anbefale dig at få snakket med din mor eller far, så I sammen kan finde en måde hvor dit værelse bliver så rent som du gerne vil have det. Venlig hilsen Erroll - Cyberhus