dej denise

brevkassespørgsmål

dej denise

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

jeg har været til læge engang, men årh, det hjælper ikke. og jeg skriver, og snakker med min faster hver dag så hun ved hvordan jeg har det hele tiden...
knuss me...

Svar:

Hej me..

Det er rigtig godt at du snakker med din faster, og at hun ved, hvordan du har det. Det skal du endelig blive ved med!

Du fortæller, at du stadigvæk har det meget svært. Desværre kan man ikke altid få det bedre fra den ene dag til den anden. Det kan tage tid. Derfor er det rigtig godt, at du bliver ved med at snakke med din faster.

Har du snakket med din faster om, hvordan du evt. kan få hjælp til at få det bedre? Måske kunne det hjælpe dig at snakke med en psykolog? Jeg tror, at det kan være en god idé at snakke med din faster om det, - måske har hun et forslag til, hvordan du kan få hjælp.

Kærlig hilsen
Denise