bruger.. ble.. :$

brevkassespørgsmål

bruger.. ble.. :$

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år

Hej brevkasse. Jeg er en pige på 23år. Jeg bruger ble, og sut og nogle gange drikker jeg af en sutteflaske. Jeg gør det kun herhjemme, for mig selv. Jeg føler mig tryg med bleen på, jeg kan godt lide følelsen af at tisse i den. Det tænder mig faktisk lidt på en måde, især at gøre det fx mens jeg snakker i telefon med nogle. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en "Caretaker" sådan en der kunne pusle om en som da man var lille. Og man kunne sidde ved og få tryghed og sutteflaske. Allerhelst bryst, men det kan man nok ikke finde en der vil. Kan i hjælpe mig med at komme videre med at finde sådan en? Min familie og mine venner ved intet om det, og skal heller ikke vide det. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg føler mig faktisk lidt desperat efterhånden. Jeg har så meget brug for den der moder tryghed og kærlighed og opmærksomhed. Tak!

Svar:

Hej med dig

Og super godt du skriver ind, fordi jeg kan godt mærke at det fylder meget for dig og kan godt forstå du lige har brug for at vende det med en voksen du ikke kender. Og jeg vil rigtig gerne skrive mine tanker og ideer til dig, og så håber jeg det hjælper dig lidt.

Det du beskriver har faktisk et navn, det kaldes infantilisme og er noget så uskyldigt som en seksuel fetichisme og ikke noget du hverken behøver at skamme dig over eller føle dig pinlig berørt over. Det er noget der tænder dig og det er en seksuel fantasi på linie med mange andre. Jeg fandt den her artikel, som jeg synes beskriver det meget godt.

Når det er sagt, kan jeg sagtens følge dig, fordi det er helt sikkert ikke den nemmeste fantasi, at skulle fortælle til folk og få hjælp til at udleve. Måske er man bange for hvad de vil tænke og om de overhovedet vil være med til det. Så mit bedste forslag til den del er, at når du finder en kæreste, at du så får fortalt det til personen og at den person vil acceptere og repsektere at du også tænder på den del. Det ville være dejligt få dig, ikke at skulle holde det hemmeligt og måske vil den person være din "Caretaker" engang imellem.

Udover det, så kan du jo google lidt på det og måske finde viden og inspiration til hvordan du kan få det mere åbent ind i dit liv.

Du skriver til sidst, at du rigtig meget brug for den der moder kærlighed, tryghed og opmærksomhed. Og jeg fornemmer lidt, at der måske er mere end kun det seksuelle, er det rigtigt? Hvis ja, så er det måske også noget du skal fokuserer på uden at tage det seksuelle med ind over. Måske skulle du overveje at få snakket tingene igennem med en voksen.. Det kunne være her i chatten her i Cyberhus, en du kender, en psykolog eller?

Måske har du brug for at få skilt tingene ad.. Det som er ren seksuel fantasi og det som måske hænger mere sammen med det psykiske. Jeg kender dig ikke, og det er kun en lille fornemmelse jeg får ud fra det du skriver. Hvis det er forkert, og kun seksuelt, så bare glem det :)

men håber alt i alt at du kunne bruge mit svar til noget..

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål