Bemærket
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej. Først og fremmest er du ret sej Erroll. Men har tit undret mig over hvorfor det næsten altid er dig der svarer på denne her brevkasse og ikke de andre? hilsen herfra

Svar:
Hej med dig og tak for rosen :)
Jeg kan godt forstå du spørger, fordi jeg har været ret aktiv her på det sidste. Det skyldes lidt forskellige ting, nemlig ferie, barsel, og travlhed med studier hos nogle af de andre brevkasserådgivere.
Men vi er faktisk ved at prøve at finde nogle flere frivillige rådgivere, så der også er flere forskellige voksne der svarer. Fordi det synes jeg også er ret vigtigt.
Kan du have en dejlig uge og håber det var svar nok for dig..:)
Venlig hilsen Erroll