Arhhg!

brevkassespørgsmål

Arhhg!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Jeg har lidt et spørgsmål/problem... Jeg er forelsket... men ikke bare sådan "la-la"-forelsket... Nej, jeg er virkelig vild med den her fyr... MEN! Han er gay... Hvilket jeg egentlig ikke har noget imod (for som jeg siger: så ved jeg da, at han ikke er sammen med andre pige...) Nå, men i hvert fald, jeg ved ikke om det vil være en god ide, at fortælle ham, hvor vild jeg er med ham. Vi har samme fritidsinteresse, men da jeg går på efterskole ses vi højst 1-2 gange om måneden... Han er 23 (snart 24) år og jeg er 16. Vi taler godt sammen, men jeg vil ikke katagorisere os som decideret "venner"... Men altså, jeg ved jo at kærligheden ikke er gengældt og jeg er pisse genert og bliver nervøs når han snakket til mig... Jeg vil helst ikke virke dum, men.. ahhrg! Synes I, at jeg skal fortælle han, at jeg er forelsket i ham? (det skal lige siges at jeg har været det i næsten 1½ år og jeg først fandt ud af at han er gay ca. ½ år efter jeg mødte ham.. og det var næsten kærlighed ved første blik, fra min side...) Men jeg ved ikke om jeg skal fortælle ham det... håber I kan hjælpe... eller har nogle råd til hvordan jeg kommer til at snakke mere med ham i det mindste... MVH Anonym pige..

Svar:

Hej Anonym

Jeg har lige smidt dit spørgsmål over til rådgiverne i Klar, parat, teenageliv. De er "eksperter" i forhold og forelskelse, så jeg mener de kan give dig det bedste svar.

Du får svar indenfor 10 dage.

Niels-Christian