ang om man kun få sin eks kæreste tilbage
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej.
Jeg glemte at fortælle dig, at mig og min eks – kæreste har kendt hinanden i 13 år her til august. Kan det så lade sig gøre?
Jeg respekterer også, at hun har fået ny kæreste på.
Jeg har godt nok ikke fortalt hende det endnu, da jeg er bange for at hun går fra sin nuværende kæreste
Hilsen Michael
PS: jeg accepterer, at hun har kæreste på nu.
Endnu tusinde tak fordi du hjalp mig med det 1 svar, men jeg er bange for hun skal blive sur hvis jeg først fortæller hende sandheden nu..?
PS: Hvad mener du med komplimenter?
Mange tak for dit gode råd.

Svar:
Kære Michael.
Godt at du skriver ind til brevkassen igen og spørger.
Du spørger, om det gør dine chancer større, at I har kendt hinanden 13 år.
Jeg ved ikke, om dine chancer derfor bliver større, men det betyder jo, at I kender hinanden rigtig godt, og det er altid et godt udgangspunkt.
Det kan gøre det lettere for dig at snakke med hende og at tolke hendes signaler.
PS: Du skriver, at du er bange for, at hun bliver sur på dig over, at du først fortæller hende sandheden nu.
Det virker vigtigt for dig at finde en afklaring.
Derfor synes jeg, at du stille og roligt skal fortælle hende det, også selvom der kan være en risiko for, at hun blive sur på dig.
PS: Du spørger, hvad jeg mener med komplimenter. En kompliment er at sige noget pænt til en anden. F.eks. hvis du fortæller en pige, at hun er sød, eller at hun har pæne øjne eller noget andet, som du kan lide.
De bedste ønsker
Loa