Amerikansk Fodbold
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey Else! Jeg vil gerne gå til Amerikansk fodbold. Har søgt på google og prøvet at finde ud af hvor jeg kan gå til det henne, men kan simpelthen ikke finde noget i min omegn. Håber du vil hjælpe mig? - Thomas

Svar:
Hej Thomas
Jeg har prøvet at lede lidt, og jeg har fundet et par steder hvor jeg tror du i hvert fald kan få mere hjælp.
Der findes 2 klubber i din omegn der spiller flagfootball. Flagfootball er en variant af amerikansk fodbold, og flagfootball og amerikansk fodbold hører under samme landsorganisation - DAFF.  Jeg ved godt at det ikke lige er præcis amerikansk fodbold, men jeg er sikker på at der sidder nogle i de to følgende klubber der ved meget mere om hvor den nærmeste mulighed for at spille amerikansk fodbold er og hvordan du kan komme igang.
Du finder oplysninger om klubberne her: Lynge Longhorns og Allerød Armadillos
Håber det hjælper dig lidt på vej.
God Sommer
Else