1 dag tilbage bogstaveligt talt
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej som sagt så har jeg en dag tilbage jeg er alvorlig syg og igår (da jeg havde 2 dage tilbage) hørte jeg så nik og jay sangen ''en dag tilbage'' og nu da det er min sidste dag så har jeg tænkt mig at gå ud af det her sygehus og lave det jeg har lyst til når i læser det her er jeg sikkert død og min familie græder (håber jeg) men ville bare lige sige at jeg har skrevet herind flere gang og i er bare super håber i svare selvom i ved jeg ik ser det.... ses :)

Svar:
Kære dig..
Jeg er ked af at høre, at du skal dø og jeg håber du fik en smertefri død, og at du ikke var bange.
"En dag tilbage" er en rigtig god sang og jeg håber du nød din sidste dag. Jeg håber lige meget hvor du er i himlen, at du læser det her og at det kan give dig et lille smil på læben og at du mærke det knus jeg gerne vil prøve at give dig her i brevkassen.
Jeg er glad for, at du godt kan lide Cyberhus og at du føler du har fundet lidt støtte og hjælp herinde. Jeg vil kigge op imod stjernerne i aften og tænke på dig.
De bedste hilsner
Erroll