....
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
min bedste ven og min 2. bedste ven, bor lidt langt væk men vi har en mega god kontakt, men nu her hvor de er begyndt i skole igen efter ferien så er de blevet lidt sure på mig .... det gør mig utrolig ked men samtidig irreteret fordi jeg ved ikke hvad jeg har gjort

Svar:
Hej Anonym
Øv, hvor er det da også bare en irriterende situation du står i. Jeg kan sagtens følge at du både er ked af det og irriteret.
Har du prøvet at spørge dem om hvorfor de er blevet sure på dig? Måske er det en eller anden misforståelse der har gjort at det er gået skævt mellem Jer.
Jeg synes du skal prøve at kontakte dem og spørge direkte. Skriv eller ring og sig direkte til dem at du synes de har forandret sig og spørg dem hvorfor det er blevet sådan mellem Jer.
Måske oplever de det slet ikke som du gør, men det kunne måske også være at de ved præcis hvorfor det er blevet sådan. Lige meget hvad tror jeg det eneste du kan gøre er at sige det til dem som du oplever det.
Jeg håber du får snakket med dem og at Jeres forhold bliver godt, som det plejer at være igen.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian