Ikke sikker om det rigtige hul
brevkassespørgsmål af
Viktor
16 år
Hejsa
jeg havde sex med en jomfru forleden og hun var virkelig stram så det tog boget tid med fingerens før det var muligt at komme ind med penis, og jeg er ikke sikker på om jeg kom ind i skeden eller urin røret hun syntes ihvertfald det gjorde lidt ondt og dee kom også noget blod samt klatter så jeg ville bare høre om jeg stak den ind i det rigtige hul og om det overhovdet er muligt at stikke deen ind i urin røret

Svar:
Hej Viktor
Det er ganske almindeligt at det gør ondt den første gang, på begge parter. Og det er også helt normalt, at det kan bløde. Blodet er som regel kontaktblødning, der opstår i gnidningen mellem penis og skeden.
At det gør ondt på pigen er som sagt helt almindeligt. Ofte skyldes det, at pigen ikke er ordentligt våd eller at hun, bevidst eller ubevidst, kommer til at spænde i underlivet. På den måde er der ikke den samme plads, fordi pigen ikke slapper ordentligt af. Det er ikke muligt at stikke penis ind i urinrøret, dels fordi der er lukket for indgang den vej, og dels fordi urinrøret ikke kan udvide sig på samme måde som skeden kan.
Mvh Niko fra Cyberhus