igen optaget

brevkassespørgsmål

igen optaget

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

jeg har altså prøvet det flere gange at jeg trykker når der er grønt, skynder mig at skrive mit navn i boksen og så står der bare at der desværre er optaget og luk vinduet. det er altså ikke særlig rart at man ikke engang kan nå at skrive et navn eller noget vel kaja

Svar:

Hej Kaja

Jeg kan godt forstå du ikke synes det er rart, og det er bestemt heller ikke meningen at det skal være sådan.

Når først du er ved at skrive dit navn bør det være sådan at du har hul igennem til rådgiveren og at linjen ikke kan blive optaget af en anden.

Vi har testet chatten efter at du har gjort opmærksom på problemet, og vi arbejder på at rettet fejlen, for sådan skal det selvfølgelig ikke være.

Jeg håber du vil have tålmodighed med os og blive ved med at prøve, for vi vil meget gerne lytte til det du har på hjerte.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian