Igen?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej jeg vil gerne fortælle om en episode der skete for ikke så lang tid siden jeg tror at det var af novemeber. Okay det der skete var at en af mine venner, der er homoseksuel havde inviteret mig og nogle andre til fødselsdag i deres sommerhus. Jeg havde fet en del at drikke så jeg kunne jo ikke køre hjem på min scooter. Jeg skulle jo så sove der han havde valgt det hjemmefra hvem der skulle sove sammen. jeg skulle så sove sammen med min ven som holdte festen, da hans forældre var kørt hjem begyndte vi så at gå i seng. jeg havde lagt mig ind på værelset hvor vi skulle sove. Han kommer så ind og tager nogle natbukser af som han havde på og en t-shirt. indenunder havde han et par dame trusser på og en blonde-top. Jeg tænkte ikke videre over det og begyndte at prøve og sove. efter en halv time tror jeg sov jeg stadig ikke og det gjorde han heller ikke, men det gjorde de to andre der sov der. Lige pludselig begyndte han at kysse mig og jeg kyssede så med da var dejligt, at prøve noget med en dreng efter lidt tog han noget ud af sin taske (som han havde med til tøj) og det var tre kondomer det første puttede han på min pik og kravlede så ned og trak underbukserne af mig og begyndte at sutte det var også virkelig dejligt. Han stoppede så efter lidt og satte et andet kondom på sin pik og sagde at jeg skulle prøve at ride det gjorde jeg så. Han prøvede også på et tidspunkt at ride min. Ingen andre end os ved det. Jeg gad godt prøve igen men han vil ikke fordi han synes ikke om det men hvorfor gjorde han det så? Hvordan får jeg ham overtalt? Jeg kunne også godt tænke mig noget dame undertøj hvordan får jeg fat i det og hvad skal jeg sige til mine forældre? (Han er kun til dreng og jeg er til begge) (Jeg vidste ikke at jeg var til drenge før det så nu er jeg meget glad)

Svar:
Hej Anonym
Det lyder som en ret vild oplevelse du har haft. Det lyder som om det har været en god oplelvese for dig, og det er jo super fedt. Nu står du med nogle spørgsmål, og jeg tænker det letteste er at hoppe direkte ud i det og tage et spørgsmål af gangen.
Hvorfor gjorde han det, hvis han ikke synes om det?
Måske var det første gang han prøvede det på den her måde, og nu har han så fundet ud af det ikke lige er ham. Måske har han fundet ud af at det ikke rigtig fungerer at have sex med dig, fordi det gør jeres venskab rodet? Der er mange muligheder for hvorfor han ikke har lyst til at prøve igen. I sidste ende er der ikke så meget andet at gøre end at spørge ham direkte, hvis du vil det "rigtige svar".
Det bringer mig direkte videre til spørgsmålet, om hvordan du overtaler ham.
Det gør du ikke. Et nederen svar, men ret enkelt. Sex er noget særligt og intimt, for de fleste mennesker. Det er ikke noget man skal overtales til, men noget man gør af fri vilje, fordi man har lyst. Det er fedt at du har haft en god oplevelse, og at du gerne vil prøve igen. Det er også cool, at du spørger ham. Hvis ikke han vil, er der ikke meget mere at gøre ved det.
Jeg er sikker på du kan finde en anden skøn fyr at prøve med.
Dameundertøj, kan du let købe. Du kan købe det i de fleste større supermarkeded. Bilka, Kvickly, Føtex har ret stort udvalg. Ingen vil undre sig eller spørge til hvorfor du køber dameundertøj. Det kan jo være noget du køber for en anden, eller en gave til din kæreste, mor, søster eller lignende.
Hvordan siger du det til dine forældre? Jeg får lyst til at spørge om du har lyst til at fortælle det til dine forældre?
Jeg spørger for at gøre det tydeligt at du kun "behøver" fortælle noget til dine forældre, hvis du har lyst. Men hvis du har lyst, tænker jeg ikke der er en rigtig eller forkert måde. Det afhænger af dine forældre, og jeres forhold. Måske er det bedste at sige det lige ud? Nogle siger det over aftensmaden, andre på en gåtur i skoven. Nogle siger...mor og far, jeg har noget alvorligt jeg gerne vil fortælle. Andre slynger det ud sådan ret afslappet. Som sagt er der ikke en rigtig måde.
Mærk efter om du føler et behov for at fortælle dem det nu, og hvis du har, så prøv og tænk på andre snakke du har haft med dem. Hvornår plejer I at snakke bedst sammen?
Jeg er sikker på du kan finde en god måde, og hvem ved. Måske ved det forældre det allerede? Det tror jeg i hvert fald mange homo- og biseksuelle har oplevet. At deres forældre havde det på fornemmelsen, langt inden de havde "snakken".
Mange hilsner
Lasse