hvotfor

brevkassespørgsmål

hvotfor

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hvorfor lukker rådgivern chaten da jeg kom ignnem

Svar:

Hej Anonym

Ud fra de oplysninger du giver kan jeg desværre ikke se præcis hvorfor du er blevet logget af chatten.

Der sker desværre ind imellem tekniske fejl der godt kan gøre at du oplver at blive logget af. Det kan enten være en fejl i din egen forbindelse eller en fejl hos cyberhus.dk.

Skulle det ske igen en anden gang synes jeg du skal prøve at logge på med det samme, for der er helt sikkert kun tale om en fejl.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål