hvornår er man for gamle til hjælp herinde ?

brevkassespørgsmål

hvornår er man for gamle til hjælp herinde ?

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hejsa Vil bare høre om hvornår man er for gamle til at få hjælp eller en snak med en rådgiver ? Venlig hilsen Monika

Svar:

Hej Monika

Vores målgruppe hedder 9-18 år, men der kommer mange forbi der er over den alder. Vi har ikke nogen bestemte regler for hvornår man er for gammel, så hvis du har brug for en at snakke med synes jeg du skal kigge forbi chatrådgivningen og snakke med en rådgiver.

Hvis rådgiveren og dig sammen vurderer at du kan få bedre hjælp et andet sted kan du i hvert fald få hjælp til at finde ud af hvor det kan være.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian