hvorfor kan jeg ikke komme
brevkassespørgsmål af
Rasmus
13 år
hej jeg er en dreng i 7 klasse.  når jeg onanere føles det dejligt og alt det der men der kommer aldrig noget ud.... og det er virklig frustrerene fordi min klasse er sådan meget seksuel og ja nogle gange når drengene er sammen ser vi porno, og ja jeg bliver nærmest nød til at fake det, ved at gå ud på toiletet og komme til bage og sige jeg gjorde det. jeg har også lagt mærke til alle andre i min klasse har fået nogle meget stører pikke  og jeg er den eneste der ikke er begyndt atfå en....... onanere jeg forkert? hvornår begynder der at komme noget ud?

Svar:
Hej Rasmus
Jeg synes ikke det lyder som om du gør noget forkert. Så længe det føles rart, skal du bare fortsætte som du gør allerede.
Vi udvikler os forskelligt, og jeg tænker bare ikke du er nået dertil, hvor der kommer noget ud endnu. Jeg hæfter mig ved at du siger, at din pik ikke er vokset så meget som de andres, så jeg tænker bare at de andre er lidt længere fremme i deres udvikling. Det er ikke fordi de gør noget anderledes, eller er bedre end dig. Kroppen styrer fuldstændig selv, hvordan og hvor hurtigt den udvikler sig, og du skal nok komme efter det.
Lige pludselig vokser din pik også mere, og så kommer det med at sprøjte også helt automatisk. Jeg kan godt forstå, du synes det er frustrerende, men der er ikke meget andet at gøre, enmd at have tålmodighed. Det skal nok komme.
Mange hilsner
Lasse