hvorfor gør det ondt?

brevkassespørgsmål

hvorfor gør det ondt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 14 år 3 uger siden

hej brevkasse Jeg kan rigitg godt lide at hoppe på trampolin og gør det dagligt sammen med min bror, men her når sommeren er på vej og jeg begynder at hoppe på trampolin for første gang i det her år så gør det ondt i min ryg når jeg hopper. Det har været sådan her før, men det plejer at holde op igen efter nogle dage. Kunne jo være at du kunne forklare mig hvorfor det gør ondt? P.S. er det sundt at hoppe på trampolin så tit? /den anonyme

Svar:

Hej med dig..

Jeg har flyttet dit spørgsmål over til brevkassen "Sundhed og sygdom" fordi der sidder der nogle læger som jeg er sikker på kan svare på dit spørgsmål. Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid..

Hej igen

Venligst

Eva