Hvorfor

brevkassespørgsmål

Hvorfor

brevkassespørgsmål af
Anonym

hvorfor har i ikke en telefon at rådgive ud fra ligesom næsten alle andre rådgivningstilbud har

Svar:

Hej dreng

Tak for dit spørgsmål om rådgivningen.

Vi har i Cyberhus valgt ikke at have en telefonrådgivning. Det har vi gjort fordi vi gerne vil bruge al vores energi på at blive gode til at rådgive på nettet. For hele tiden at blive bedre til at lave den form for rådgivningen du kender fra Cyberhus idag, er det vigtigt for os at vi koncetrerer os om vores aktiviteter på nettet.

Selvom vi ikke selv tilbyder telefonrådgivning, synes vi helt sikkert at telefonrådgivning kan være rigtig godt, og vi henviser tit børn og unge til at ringe til nogle af de mange rigtig gode telefonrådgivninger der findes.

DeBedsteHilsner

NielsChristian - Vejleder i stuen