hvordn kan man tage sig hurtigt

brevkassespørgsmål

hvordn kan man tage sig hurtigt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej ...

Vil bare spøre hvordan man hurtigst kan tabe sig 30 kg Hilsen J :-)

Svar:

Kære pige 13 år.

Mit svar er ligeså kort som dit spørgsmål - nemlig - det kan jeg ikke svare på.

Der er rigtig mange måder at tabe sig på men det er meget individuelt hvad der virker for den enkelte OG jeg vil aldrig anbefale en ung på 13 år, at gå igang med at tabe sig og slet ikke hurtigt.

Jeg vil anbefale dig at gå ind og mærke efter hvad det er, der fylder indeni dig - hvis altså det er dig, der gerne vil tabe dig.

Og så dele dine tanker med en voksen, du har tillid til. Det er vigtigt du får hjælp fra en voksen hvis du f.eks. vil omlægge dine kostvaner.

De bedste hilsner

Else Marie